איך אפשר לתרגל יוגה לבד בבית?

תרגול עצמי של יוגה מיועד למי שמתרגל יוגה באופן קבוע בהנחית מורה מוסמך, ומצבו הבריאותי תקין ולא מצריך תרגול של יוגה טיפולית. כמובן שכדי לבצע תרגול עצמי חשוב לקבל הנחיה ברורה ולדעת כיצד לבצע את המשימות בצורה הרצויה. כך שהתרגול אכן יהיה יעיל וישפר את איכות החיים בהשגת המטרה הרצויה כנדרש.

כיצד מבצעים את התרגול?

ראשית כדאי לדעת כי תרגול יוגה צריך להיעשות באופן קבוע זמן קצוב במשך כל יום. ההמלצה היא כרבע שעה יומית – ולא שעתיים פעם בשבוע… את התרגול מומלץ לבצע בבוקר. אם כי ניתן לתרגל במשך כל היום, בהדגשה על תרגול על בטן ריקה. כדי להצליח להתרכז כדאי למצוא פינה שקטה בה ניתן להתנתק מהסביבה ולשקוע בביצוע התרגילים הנדרשים. כמובן שכדאי לנתק את הטלפונים לפני שמתחילים בתרגול. אבל אם אינכם מצליחים למצוא לעצמכם רגעים של שקט, והילדים דוחקים את הדממה מהבית – אל תוותרו. תוכלו להצליח לתרגל גם באווירה זו. במידה והנכן מעוניינות בתרגילים המותאמים לנשים בהריון, תוכלו לחפש תרגילי יוגה לנשים בהריון.

לא כמו בשיעור

אמנם בשיעורי יוגה התרגול מתבצע לאחר חימום ומדיטציות, אבל בבית זה לגמרי לא חייב להראות כך. התרגול העצמי הוא קצר וקליל יותר ויחד עם זאת מועיל ותורם לבריאות שלכם. כמובן שהעקביות מועילה ומשפרת את המצב הבריאותי שלכם בצורה ניכרת, גם אם מדובר על תרגול קצר ואף אם התרגול אינו מבצע בדיוק על פי ההנחיות.

תכנון נכון ואפשרי

אנשים נוטים להחליט כי הם מתחילים לבצע תרגולים מפרכים וממושכים בזמנים מיוחדים. אבל שימו לב שככל שהתוכניות שלכם תהיינה ישימות פחות, כך יש פחות סיכויים כי תצליחו ליישם אותם. בחרו לכם זמן נוח ומתאים, החליטו מהו המקום הנכון לכם בבית בו יהיה לכם נוח ומוצלח לבצע את התרגול. באופן זה תוכלו להצליח ליישם את ההחלטות שלכם, ולתרגל יוגה ברמה יומיומית כמו שאתם רוצים כל כך.

התייעצו עם גורם מקצועי

אם יש לכם שאלות, אם אינכם בטוחים בדבר התרגול הנכון לכם – מומלץ לכם לשוחח עם מנחה יוגה מקצועי ומוסמך שיוכל לכוון אתכם ולעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה שלכם לתרגול יומיומי. מוזמנים להיכנס לאתר http://darmayoga.co.il/.