אימוץ חתולים – האם הם חיות בית?

חתולים הם הדבר הכי מתוק שניתן למצוא בסמוך למקומות מגורי אדם. חתולים מוסיפים נראות מעניינת לבית ובנוסף, הם שומרי הראש שלכם בכל מה שקשור לעכברים וחרקים המתגנבים אליכם לבית. מעבר לכך, הניקיון שבחתולים, מוסיף להם נקודות זכות אצל בני האדם.

אימוץ חתולים – האם הם חיות בית? 

אימוץ חתולים במכרז מתחלק לשני סוגים: ישנם חתולים הגדלים בבית וכמובן את הלו הגדלים ברחוב ובתוך הפחים. כאשר לוקחים חתול מרגע שהוא נולד, ומגדלים אותו בבית, הפלוס הגדול בכך הוא שחתול זה לא יהיה יותר בחברת פחים מסריחים וקרוב לזבל הנשפך ברחוב.

חתול נקרא כך גם כי הוא מחתל את עצמו. (חתול מלשון חיתול). אחד הדברים שבאמת יפה לראות בחתולים זה אופן ההחתלה העצמית שלהם, דבר שגורם לרבים בעולם, להכניס אל תוך ביתם חתול ולהנות גם מפן יפיפה זה.

הידעת? אימוץ חתולים טוב ללב 

בעלות על חתול או אימוץ חתול אל ביתכם, עשוי להפחית את רמת הסיכון שלכם, לחלות במחלות לב וכלי דם, כך על פי מחקר שנערך באוניברסיטת מינסוטה. מחקר שנערך בשנת 2008 מצא כי חתולים מפחיתים מתח וחרדה מבעליהם, וכן מורידים את הסיכוי שלכם להתקף לב עד 40%. 

זו סיבה מספיק טובה כדי לגרום לכם לא לחכות יותר מידי ולפנות לארגון צער בעלי חיים באזור מגוריכם ולהביא הביתה אחד מהחתולים המתוקים השוהים שם ולהנות בית השאר, מתוצאות המחקר הנכתב לעיל.

חתולים נקיים יותר מכלבים 

בעוד שחתולים מתלכלכים מידי פעם, הם נוטים להיות נקיים למדי מיד לאחר מכן. הרגלי הטיפוח והניקוי העצמי שלהם, מוכרת לכל אחד ואחד מאיתנו. בנוסף, יש סיכוי נמוך בהרבה, מכך שתראו את החתול שלכם נכנס עם עקבות בוץ אל ביתכם, בשונה מכלב, היותר גס מטבעו.

חתולים עוזרים בהרתעת מזיקים 

חתולים טורפים באופן אינסטינקטיבי חולדות, עכברים, חרקים וכו'. בעיקרון, אם האובייקט קטן והוא בנוסף גם זז, החתולים ידעו לטפל בו. חתולים הם זריזים מאוד ומסוגלים להרתיע נחש בממדים גדולים. אם תשימו חתול בגינה שלכם, זה וודאי יעזור לכם לישון בשקט יותר.

רוצים לאמץ חתול? לייעוץ ומידע נוסף מרפאה וטרינרית פלורנטין.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שליטה באמנות הטיפול בלחץ דם גבוה
בתחום הבריאות, מעט מצבים דורשים תשומת לב וטיפול כמו לחץ דם גבוה. בתור מישהו שקוע עמוק בעולם המומחיות...
קרא עוד »
אוק 22, 2023
העיסויים הפופולריים ביותר
הגוף שלנו הוא הדבר החשוב ביותר בחיינו מכיוון שהוא משפיע על הבריאות שלנו. ככל שנהיה חזקים יותר כך נהיה...
קרא עוד »
יונ 02, 2019
הכירו את עולם תוספי התזונה
לקראת הקיץ הקרוב החלטתם שאחת ולתמיד אתם רוצים להיראות כמו שתמיד חלמתם? נמאס לכם לעשות פעילות גופנית...
קרא עוד »
פבר 28, 2023