היעילות של כדורי הרזיה

כדורי הרזיה

בעולם שלנו להיות רזה משמעו להיות יפה. זו לא רק שאלה של דימוי עצמי ומראה חיצוני, משום שמשקל תקין הוא חלק בלתי נפר משמירה על אורח חיים בריא. עבור רבים המאבק במשקל העודף הוא מימת חיים ובשל כך הירידה במשקל היא לא פחות מאשר חלום. לירידה במשקל נלוות שאלות שנוגעות להיבטים חברתיים, אישיותיים וכאמור בריאותיים.

החשיבות הרבה של משקל הגוף מובילה לא מעט אנשים לנסות כל מני סוגים של דיאטות, במקרים רבים ללא הצלחה. במצב כזה נוצר מעגל של אי הצלחה שמוביל לתסכול, רגשי נחיתות ומטעין את סוגית המשקל בעוד היבטים פסיכולוגיים. לא בכדי אנשים סובלים מעודף משקל מדווחים במקרים רבים על רגשי נחיתות וקושי רגשי. לאור זאת חשוב במקרים לא מעטים לשבור את מעגל הקסמים ולתת לאדם שרוצה לרדת במשקל תחושת הישג והצלחה.

איך יוצאים ממעגל של תסכול ורגשי נחיתות?

כדי לעשות את זה לעתים יש להשתמש באמצעי הרזיה נלווים כמו כדורי הרזיה, שעשויים לסייע להתגבר על המכשול הפסיכולוגי של הירידה במשקל ולהניע את התהליך בצורה טובה בהרבה. לעתים קרובות השימוש באביזר חיצוני כמו כדורי הרזיה ממלאה את האדם שסובל מעודף משקל בביטחון ונוסכת בו רוגע נוכח הידיעה שלא כל כובד האחריות מנוח על כתפיו. די בידיעה זו כדי להפחית מתח וחרדה ולהוביל את האדם לתהליך מיטבי.

איזה כדורים יש?

בשוק קיימים סוגים רבים של כדורי הרזיה ששונים זה מזה באופן הפעולה. יש כדורים ששולטים על מרכז הרעב ומייצרים תחושת שובע מלאכותית. כדורים אלו יהיו יעילים במקרה שמקפידים על תפריט מאוזן שכולל את כל רכיבי המזון. כדורים אחרים שורפים שומנים, אולם הם יתאימו רק לאנשים שאינם סובלים מבעיות בריאותיות כלשהן.

אמנם כדורי הרזיה רבים אינם דורשים מרשם רופא, מדובר על תרופה לכל דבר ולכן אין להתפתות למבחר רב והנגיש שיש בכל רשתות הפארם. חשוב ביותר להתייעץ עם הרופא המטפל לפני לקיחת כדורי הרזיה כדי להבטיח התאמה נכונה של הכדורים בהתאם לפרופיל הרפואי. זאת ועוד, חשוב לדעת שכמו בכל כדור גם לכדורי ההרזיה יש תופעות לוואי וחשוב להיות מוכנים וערוכים לכך.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול זוגי לאחר בגידה
בגידה היא חוויה הרסנית לכל זוג. זה יכול להוביל לנזק רגשי ארוך טווח, מאבקים בזוגיות ואפילו...
קרא עוד »
נוב 05, 2022
5 אסטרטגיות לפיתוח חוזק וחוסן נפשי
חוזק נפשי וחוסן הן תכונות חיוניות המאפשרות לאנשים לנווט באתגרי החיים, להתאושש מכשלונות ולשגשג מול...
קרא עוד »
יול 16, 2023
מהי הדרך היעילה ביותר לשמור על כושר ואורח חיים בריא בלי לצאת מהבית
וירוס הקורונה יצר שינויים רבים באורח החיים של כולנו. עד לפני חצי שנה, אם רצינו להיכנס לכושר הפתרון...
קרא עוד »
יול 29, 2020