הסרת קעקועים ללא ניתוח באמצעות טכנולוגיה חדשנית

הסרת קעקועים ללא ניתוח

אם אתם מעוניינים להבטיח טיפול הסרת קעקועים ללא הזדקקות לניתוח עור, ניתן כיום לעשות זאת באמצעות טכנולוגיה רפואית חדשנית ומדהימה. בשונה מלא מעט טכנולוגיות רפואיות, אף אחד לא ישלח אתכם לעבוד לבד, ולהתמודד בגפכם עם מינונים של איזושהי תרופה או פיתוח מדעי. הטיפול נעשה במכון הסרת קעקועים על ידי עובד שלוקח עליו ועל ההנהלה את האחריות להצלחתו. הכירו טיפול הסרת קעקועים מבוסס לייזר של Fotona qx man.

הסרת קעקועים בלייזר – כך זה עובד

באמצעות קרן הלייזר הקעקוע נמחק באופן מוחלט. הדבר מתאפשר הודות לשימוש באורכי גל שונים עבור כל צבע בקעקוע. לכן, המטופל נדרש לבוא לשיחה עם המזכירות ועם המטפל המומחה לפני קבלת ההחלטה וביצוע התשלום, על מנת שהמטפל יידע אלו קרניים בדיוק יש לטעון במכשיר, עם אלו אורכי גל. כשאתם מגיעים למכון לטיפול שנקבע לכם, ב- 40 דקות הראשונות תידרשו למרוח חומר מאלחש אשר הופך את הטיפול לכואב פחות, ובמקרים לא מעטים – ללא הגעה לסף כאב כלל.

ביצוע טיפולים חוזרים

ביצוע טיפולים חוזרים אינו דפקט שלכם, אלא חלק משיטה זו. כעיקרון, 3 מפגשים הם המינימום להסרת רוב הקעקועים אך ייתכן כי תצטרכו להישאר עוד ולקבוע 7-15 מפגשים לפחות. בהשוואה לטכנולוגיות רפואיות אחרות בתחום הסרת קעקועים זה נחשב למהיר ביותר, וגם ולמדויק ביותר בעת זו.

התמודדות עם כל סוגי הקעקועים בכל מקום בגוף

ניתן לתפעל קעקוע קטן כגדול, צבעוני כחד או מעט גוני. באמצעות טכנולוגיה רפואית מבוססת לייזר של Fotona qx max ניתן להסיר את כל סוגי הקעקועים ביעילות ובקלות. ניתן לטפל בקעקוע שתופס חלק קטן מאיבר מסוים בגוף או בקעקוע שמכסה רגליים וידיים שלמות. לא כל תוצאת טיפול אחידה – אך בדרך כלל כעבור 3 מפגשים מרגישים שיפור וכעבור 7-15 מפגשים העור שוב חלק, צח וטהור ללא קעקועי העבר.

לא נדרשת הרדמה או פרוצדורה ניתוחית

הטיפול מתבצע על בסיס חומר מאלחש עבור רוב המתעניינים. במקרים מסוימים נדרשת הרדמה להחלשת סף הכאב הפורמלי של הטיפול. כאשר אין ניתוח, הסרת קעקועים מתבצעת על בסיס קרינת לייזר עם אורכי גל שונים, והמטופל יוצא כמו חדש וללא כאבים.

ללא תופעות לוואי

הלייזר של Fotona qx max הנו בטוח לשימוש, אינו יוצר תופעות לוואי ומספק בדיוק את מה שצריך: את הסרת הקעקוע. באמצעות הלייזר של Fotona qx max נהנה הלקוח מעור צח ונקי לא כל זכר להימצאות קעקועים עליו. תוצאת הטיפול הנה קבועה ולא זמנית. מדובר במחיקה הרמטית של הקעקוע.

מחירים נגישים

ניתן לשלם מחירים נגישים בהשוואה לכל טיפול אחר של הסרת קעקועים, ודאי כאשר מדובר בטיפול כירורגי, שנדרשים בו משאבי תפעול לא זולים כלל. טכנולוגיה זו של הסרת קעקועים חוסכת לכם גם בכסף מזומן ומאפשרת לכם להגיע להסרה מלאה של קעקועים בקלות רבה.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול זוגי לאחר בגידה
בגידה היא חוויה הרסנית לכל זוג. זה יכול להוביל לנזק רגשי ארוך טווח, מאבקים בזוגיות ואפילו...
קרא עוד »
נוב 05, 2022
מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף?
ניתוח אף הוא ניתוח לתיקון צורת האף. זה נעשה כאשר האף רחב מדי, ארוך מדי או צר מדי. ניתוח זה יכול להיעשות...
קרא עוד »
אוג 14, 2022
תוכנית אימונים למתחילים
אם כבר זמן מה אתה מרגיש שאתה חייב להתחיל לשמור על תזונה בריאה יותר וכושר גופני, חשוב מאוד שלא תדחה את...
קרא עוד »
אוג 06, 2020