מה הסוד של פורמולת הרזייה?

פורמולת הרזייה
פורמולת הרזייה

אנשים בעלי עודף משקל נתפסים במקרים רבים שלא ממש בצדק כמי שאחראים ואשמים במצב שאליו הגיעו. חוסר שליטה עצמית, גרגרנות, שעמום, אופי חלש ושאר תכונות לא מחמיאות נקשרות במצבם של אנשים עם עודף משקל. כך, כפועל יוצא אנשים עם עודף משקל נוטים לחוש אשמה על מצבם מה שיוצר תהליך מעגלי ובלתי נגמר של אכילה רגשית, אשמה ושוב אכילה. במעגל הזה חווה האדם בעל המשקל העודף שלל תופעות שליליות כמו בדידות, ניכור וקושי עצום לקחת אחריות ולחולל שינוי.

השמנה כתופעה חובקת עולם

השמנה היא תופעה חובקת עולם ויש לה סיבות רבות. החל מגנטיקה, המשך בגנון חיים וכלה במצבים רפואיים שונים. אם עד לא מזמן תלינו את הסיבות להשמנה בהרגלי החיים של האדם עצמו הרי שכיום ידוע שיש מצבים שונים שבהם גופנו יגיע למצב של השמנה גם אם נשמור על שגרת דיאטה. כך למשל, כיום ידוע שהבעיה המשמעותית בירידה במשקל היא הסוכר, או במלים אחרות הפחמימות.

מה זה בעצם פחמימות?

פירות, קטניות ובצקים- כולם מכילים כמות כזו או אחרת של סוכר או בשמו השני- פחמימות. אם נהיה מודעים לכך ונצרוך כמויות מדודות נביא במהירות לירידה במשקל. זה גם יצמצם את החשק לנשנש ולאכול ממתקים לרוב. פורמולת הרזייה טובה היא אם כן כזו שנותנת מענה גם לנושא של רעב וגם לנושא של הדחף למתוק.

הדחף למתוקים הוא אחד האתגרים המשמעותיים בכל דיאטה. מדובר בכדור שלג, ככל שהגוף צורך יותר פחמימות וסוכר כך הוא שואף אליהם יותר. לכן, אם נפחית את כמויות הסוכר נגלה שגם הדחף למתוק הולך ויורד.

מה מיוחד בפורמולה הזו?

פורמולת הרזייה שנותנת מענה מושלם לכל האתגרים של הדאיטה פותחה על ידי מומחים ששילבו בין שני צמחי מרפא בעלי סגולות ייחודיות: ג'מנמה וגוארנה. השילוב בין שני הצמחים הללו מייצר שריפה מהירה של שומן, מווסת את רמות הסוכר בדם ומצמצם את תחושת הרעב על ידי הגברת תחושת השובע. כבר מהשלב הזה ניתן להבין עד כמה יעיל השימוש באותה פורמולת הרזייה. היא גם מדכאת את תחושת הרעב, גם מסייעת לאבד שומנים וגם מפחיתה את הדחף למתוקים.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תרגילים להצערת הפנים
כל אחד אוהב לגלות במראה כי הפנים שלו יפות וחלקות והוא נראה צעיר מכפי גילו. אבל מה, לא תמיד הרצון הזה...
קרא עוד »
ינו 27, 2021
יועצי איכות הסביבה: תפקידם בפתרון אתגרי ניהול פסולת וטיהור מים
יועצי איכות הסביבה ממלאים תפקיד מכריע בטיפול באתגרים סביבתיים שונים, לרבות ניהול פסולת וטיהור מים....
קרא עוד »
אוג 18, 2023
ביטוח בריאות פרטי או קולקטיבי? השוואה
לפני שנתחיל, כדאי לדעת קודם כל מה זה בכלל ביטוח בריאות. אז ככה, ביטוח בריאות הוא למעשה שם כללי מאוד...
קרא עוד »
יול 22, 2021