פעילות ODT למשפחות – למי זה מתאים?

לפני שאתם פונים לבדוק האם גם אתם מסוג המשפחות שתתאים להם פעילות ODT, בואו נערוך היכרות קצרה עם המושג: פירוש המושג ODT הוא Out Door Training, ומשמעותו הוא פעילות שנערכת מחוץ לבית, בדרך כלל בקרבה לטבע כמו – חוף ים, יער, חורשה או שדה פתוח, ובפעילות כזו, בשונה מפעילויות שנערכות בתוככי מבנים, מתמודדים המשתתפים עם משימות ואתגרים שאינם חווים בדרך כלל בחיי היומיום, ושמצריכות מהם פיתוח יכולות וכישורים חדשים. 

הפעילויות והאתגרים השונים מתאפיינים בחוויה חושית, רגשית ומחשבתית, שמאתגרת חלקים 'רדומים' בתוכנו ומעודדת אותנו להתנסות בכישורים ויכולות חדשות.

במילים אחרות, כל משפחה תיתרם מפעילות כזו. ובכל זאת – אילו מטרות יכולה לשרת פעילות ODT טובה?

באתר זה תוכלו להתרשם בצורה מעמיקה יותר אודות פעילות ODT.

משפחות שרוצות זמן גיבוש

אם הילדים כבר גדולים – כל אחד נמצא במקום אחר וכבר הרבה זמן לא חוויתם זמן משפחתי יחד, או אם אתם רוצים לחבר לזמן של כיף את כל המשפחה המורחבת – פעילות ODT היא התשובה בשבילכם.

בפעילויות בחיק הטבע, משימות טיפוס, מחשבה, ואתגרים הדורשים מיומנויות שונות יעניקו לכם כמשפחה זמן של הרבה גיבוש, תוך כדי משימות שדורשות תיאום ושיתוף פעולה, והכל באווירה טובה ומהנה.

יום הולדת מקורי לבן משפחה

אם אחד הילדים חוגג יום הולדת ובא לכם להפתיע במסיבה שווה במיוחד – פעילות  ODT היא הפתרון המושלם! עודדו את בני המשפחה לצאת אל מחוץ לגבולות הבית המוכר וצאו להרפתקה – שתשאיר לכם זיכרונות כיפיים ונעימים מיום הולדת בלתי נשכח. מבטיחים שילד יום ההולדת ייהנה לא פחות.

מסיבת גיוס, שחרור, או יציאה לטיול

הבן עומד להתגייס? הבת משתחררת משירות? הבן הגדול יוצא לחודשיים בדרום אמריקה? פרגנו להם ביום כיף שיזכיר להם כמה חשוב לזכור את המשפחה גם בטיול הגדול, וכמה טוב שיש משפחה אוהבת – גם בזמן השירות.

פעילות ה- ODT ידועה בסגולותיה לפתיחת לבבות, העלאת רגשות ויצירת קרבה וחיבור מחודש בין כל בני המשפחה. יום הפעילות ייזכר כחוויה מחברת ואוהבת שתשאיר את המשפחה האוהבת בליבם של הילדים גם כאשר הם יהיו רחוקים.

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה חשוב לשים כתרים לשיניים ללא מתכת?
כתרים לשיניים נועדו למלא תפקיד חשוב בתוך הפה שלנו. כולנו רוצים לחייך מלוא הפה, בלי לחשוש משיניים...
קרא עוד »
נוב 16, 2019
איך לעזור לילד מבחינה חברתית?
הדימוי העצמי והביטחון העצמי של הילד משפיעים בצורה מהותית על הקשרים החברתיים עם בני גילו. הקשרים הללו...
קרא עוד »
ינו 17, 2022
תוספי תזונה לסיוע בתסמיני אוטיזם
על זה עוד לא חשבנו: תוספי תזונה שמקלים על תסמיני האוטיזם! כן כן, שמעתם נכון! תיסוף מותאם אישית שמורכב...
קרא עוד »
פבר 19, 2020