כל מה שאתם צריכים לדעת על מחשבון החלבון!

אנחנו לא יודעים מתי בפעם האחרונה השתמשתם במחשבון, אך יודעים בוודאות כי תשתמשו בו בדקות הקרובות! אנו לא מדברים על מחשבון המבצע פעולות חשבוניות, אלא על הכלי המתקדם המחשב עבורכם בשניות כמה חלבון עליכם לספק לגופכם. אז האם התפריט הנוכחי שלכם מיטיב עמכם ומבוסס על כמות חלבונים מדויקת? המחשבון שלנו יגלה לכם!

אז מהו הערך שמחשבון החלבון מספק לכם?

למרות שלמתאמנים יש המון במשותף, הם נבדלים זה מזה בשני דברים עיקריים: משקל הגוף ותדירות האימונים. ומדוע אנו מציינים זאת? משום שלכל מתאמן, בהתאם לנתוניו הפיסיים (המשקל) ואינטנסיביות האימונים, תומלץ כמות חלבון יומית שונה. אתם בטח מכירים טוב יותר מאיתנו את נוסחת ההצלחה, וזו נשענת על השקעה שווה באימונים ותזונה. אי אפשר לדבר על תזונה נכונה, מבלי לדבר על אספקת חלבון בכמות מדויקת (!) לגוף. מחשבון החלבון הזמין לשימושכם ללא עלות כאן באתר שלנו, יציג בפניכם את הנתון הבא: כמה גרם חלבון עליכם לספק לגופכם בכל יום.

"כמה זמן ייקח לי לחשוב את כמות החלבון היומית המומלצת?"

יש לכם דקה פנויה? היא לגמרי תספיק! בנינו עבורכם מחשבון חלבון חכם ומתקדם, שלא מצריך מכם דבר מלבד הזנת פרטים אישיים בסיסיים: מין, גיל, גובה, משקל, כמה שעות אתם ישנים בלילה, סוג האימון שלכם, מטרת האימונים, תדירות האימונים השבועית ועוצמת האימון. עם מילוי הטופס הממוחשב, תקבלו בתוך שניות את כמות החלבון היומית המומלצת לכם!

"לכמה זמן רלוונטית ההמלצה שנותן לי המחשבון?"

שאלה מצוינת! מחשבון החלבון ייתן לכם המלצה על סמך הנתונים שתזינו. כשהנתונים האישיים שלכם משתנים – ממשקל גופכם (עלייה או ירידה במשקל), סוג האימון – מאירובי לאימוני כוח, ותדירות האימונים – מארבע פעמים בשבוע לפעם אחת, כמות החלבון היומית המומלצת לכם תשתנה גם היא. לכן, חשוב להיות עם יד על הדופק, ואחת לתקופה להזין את הנתונים האישיים שלכם במחשבון החלבון.

"אם ככה, אני לא באמת צריך ייעוץ של תזונאית ספורט"

זה לא מדויק. מחשבון החלבון מעניק לכם נתון שערכו רב – כמות החלבון שמומלץ לכם לספק לגופכם בכל יום. עם הנתון הזה תוכלו להגיע לתזונאית הספורט, שתבנה בעבורכם תפריט תזונה עשיר, מאוזן ובריא הנשען על כמות החלבון המומלצת לכם. 

"חלבון חיוני לגוף! למה שאגביל את עצמי בכמות היומית?"

כאמור, ישנה כמות חלבון יומית מומלצת שכל אדם צריך לספק לגופו. בעת שמחסירים מהגוף חלבון או גודשים אותו ב-OVER חלבון, עלולות לצוף תופעות לוואי שאינן רצויות – החל מבעיות במערכת העיכול ועד עלייה במשקל. החלבון אכן חיוני לגוף (קל וחומר שלכם, המתאמנים), אך חריגה מ-X הגרמים שהומלצו לכם (ע"י התזונאית או מחשבון החלבון), אינה מומלצת בריאותית. לרכישת אבקות חלבון ומוצרי חלבון נוספים בקרו באתר של אול אין