כאב גב תחתון

כאבי גב תחתון הם בעיה נפוצה המשפיעה על אנשים בכל רחבי העולם. זהו מצב שניתן להתמודד עם טיפול מתאים. עם זאת, יש אנשים שיש להם בעיות עם זה וצריכים לעבור טיפול.

הגב התחתון הוא אחד הכאבים הנפוצים ביותר בבני אדם. זה נגרם על ידי מגוון רחב של מצבים, כגון פציעות ומחלות. אל לנו להתעלם מהמצב הזה. אם אתם סובלים מכאבי גב תחתון מוטב שתפנו לקבל סיוע רפואי עוד היום על מנת להתמודד עם הבעיה באופן הטוב ביותר.

הגב הוא אחד האיברים החשובים בגופנו. אם הגב כואב ולא מתפקד אנחנו יכולים להתקשות לתפקד ביום יום, אנו נחסיר ימי עבודה וכמובן תהיה לנו ירידה בפרודקטיביות ובאורח חיים. 

הסיבות השכיחות להופעת כאבי גב:

כאב גב תחתון הוא בעיה שכיחה המשפיעה על מיליוני אנשים. כאבי גב תחתון נוצרים משלל סיבות. להלן חלק מהסיבות המרכזיות

כאבי גב כתוצאה מפריצת דיסק

כאבי גב כתוצאה ממתיחת שריר או רצועה

כאבי גב כתוצאה מתאונה או חבלה

כאבי גב כתוצאה מדלקת או מחלה

במידה ואתם סובלים מכאבי גב, מומלץ שתתיעצו עם רופא או פיזיותרפיסט בהקדם. כאבי גב תחתון מפריעים בתפקוד היום יומי. אין סיבה שתסבלו מכאבי גב. ניתן לטפל בכאבי גב באמצעות ניתוח או באמצעות תרגילים. 

כדי למנוע כאבי גב, אתם יכולים לבצע את הדברים הבאים: 

  • השתדלו לעמוד נכון וזקוף
  • במידה ואתם עובדים שעות ארוכות מול המחשב, השתדלו לעצור מפעם לפעם ולעשות הפסקות יזומות. קומו מהכסא, טיילו בבית ובצעו תרגילי מתיחה.
  • אל תלכו לישון עם מזגן או מאוורר. הקפידו שהאזור יהיה מכוסה במהלך היום והשינה
  • פעילות ספורטיבית כמו הליכה או שחייה עוזרת פלאים לגב התחתון 
  • הימנעו מצריכה של משקאות משכרים וסמים 
  • נסו להפחית לחץ וחרדה
  • ועוד
  • קבלו מידע על כאבי גב תחתון תרופות סבתא