איך בוחרים אבקת חלבון לפי סוג האימון?

כמות החלבון הנפוצה ביותר בכל סקופ היא 25 גרם. כאשר אתם באים לבחור אבקת חלבון לפי סוג האימון, אתם צריכים להתחשב בראש ובראשונה במטרות שלכם. אם אתם שואפים לעלות במסת שריר, תצטרכו לוודא שאתם מגיעים לכמות היומית הנדרשת של חלבון על מנת לפתח מסת שריר באופן יעיל ומהיר ולתת לגוף שלכם את כל מה שהוא צריך.

כמובן שאם אתם רוצים לעשות את הטוב ביותר באימונים וגם לראות תוצאות של ממש בתוך זמן קצר, תצטרכו לעשות לא רק אימונים חזקים, אלא גם להקפיד על תזונה נקייה שתאפשר לכם לעלות מסה נקייה.

כמה חלבון צריך למתאמנים אירוביים?

אם אתם עושים פעילות גופנית אירובית בלבד ואתם לא שואפים לעלות במסת השריר, צריכה מספקת של חלבון גם כן תהיה חשובה לכם. הסיבה לכך היא כמות מספקת של חלבון תעזור לגוף שלכם לשמור על מסת השריר הקיימת, וזאת על אף כל הפעילות האירובית שאתם עושים.

שימו בראש סדר העדיפויות שלכם את ההקפדה על תזונה נכונה ובריאה, ורק לאחר מכן תוסיפו במידת הצורך תוספים, כמו אבקה להגדלת כמות החלבון שאתם צורכים בכל יום. כך תוכלו לשמור על בריאות בטווח הארוך וגם לדעת שאתם עושים את הדבר הנכון ביותר לגוף שלכם.

בחירת אבקת חלבון איכותית

כל דבר שאתם מחליטים להכניס לגוף שלכם צריך להיבדק היטב אם אתם לא רוצים לפגוע בו. ישנן לא מעט אבקות חלבון שמיוצרות באיכות ירודה, תוך כדי שימוש בחומרים לא טובים. אם אתם רוצים להקשיב לגוף שלכם ולא לפגוע בו, וודאו כי אתם בודקים איזו אבקה תוכל להציע לכם שילוב מושלם בין חלבון איכותי לחומרי גלם איכותיים, בדקו כאן https://emc2protein.co.il/shop.