שייק ספירולינה

כולם (כנראה) כבר יודעים על נפלאות אצת הספירולינה. ומי שעוד לא שמע, צריך רק לדעת שמדובר על אצה מלאת בריאות, סופר פוד שמכיל עושר של סידן וברזל, ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון ואפילו אומגה 3. וכדי ליהנות מכל הטוב הזה, צריך רק להכין שייק ספירולינה מפנק. 

להתחיל את הבוקר בטוב

אנחנו אוהבים להתחיל את הבוקר שלנו בצורה כמה שיותר בריאה ואנרגטית. למי שרוצה להטעין את הגוף בבריאות ובאנרגיות לכל היום, מומלץ לנסות שייק ספירולינה על הבוקר. אם אין את הזמן להכין אותו בבוקר, אפשר להכין ערב לפני ולשמור במקרר. 

שיקים שגם ילדים אוהבים 

אם חשבתם כי שייק ספירולינה זה משהו שרק אנשים מבוגרים אוהבים, זה בהחלט לא חייב להיות כך. ניתן להעשיר את השיק הזה עם פירות מתוקים או מיץ תפוזים טרי, שגם ילדים אוהבים. את רמת הסמיכות אפשר להתאים לטעמו של הילד. 

רעיונות לשייקים מנצחים 

מה שכדאי לדעת על שייק ספירולינה זה שהוא הולך נהדר עם כל מיני סגנונות וטעמים. אפשר להכין אותו סמיך יותר או סמיך פחות, מתקתק, חמצמץ, צבעוני או ירוק. תוכל להיעזר ברעיונות הבאים לשייקים מנצחים:

  1. אפשר לטחון בננות, להוסיף קרח כתוש, ספירולינה ותותים למשקה מרענן ואנרגטי. 
  2. שיק קלאסי טרופי עם בננה, אפרסק ומנגו משתלב נהדר עם אצה כחולה. ניתן להוסיף חלב או מיץ תפוזים לפי הטעם. 
  3. ספירולינה מבית אלג'מור הולכת נהדר גם עם שיק הדרים, מועשר עם סילאן וחלב קוקוס. 
  4. חובבי הטחינה ממליצים לנסות  שיק עם מעט טחינה ודבש, על בסיס חלב שקדים או חלב עיזים. 
  5. אם אתם נהנים משייק ירקות, עם סלרי, זרעי צי'יה וכדומה, הוסיפו מעתה גם ספירולינה טרייה. לבריאות!