"אני לא מצליחה לרדת במשקל" – 4 טיפים שיעזרו

בואו נודה בזה – יש מידע עצום באינטרנט כיצד להוריד קילוגרמים במהירות ולהיכנס לכושר. אם אתם מחפשים את העצות הטובות ביותר לרדת במשקל ולשמור עליו, כמות עצות לכאורה אינסופית זו עשויה להיות מבלבלת. כאן ננסה להתמקד בארבעה מהם כאן ובאתר של אמירה שחף myswitch תוכלו לקרוא מידע בהרחבה.

"אני לא מצליחה לרדת במשקל" – 4 טיפים שיעזרו

  • סיבים תזונתיים

סיבים תזונתיים נמצאים במזון בריא הכולל ירקות, פירות, שעועית ודגנים מלאים. מחקרים מסוימים הראו שאכילת מזון עשיר יותר בסיבים תזונתיים, עשויה לעזור גם לך שאולי לא מצליחה לרדת במשקל, לרדת במשקל ולשמור עליו.

הגדלת הצריכה שלכם בשעועית לסלט או שיבולת שועל לארוחת בוקר או נשנוש אגוזים וזרעים עשירים בסיבים יכולה לעזור מאוד בדרך לדיאטה שאתם כה רוצים לעשות.

  • תוספת סוכר

תוספת סוכר, במיוחד ממשקאות ממותקים, היא סיבה עיקרית לעלייה לא בריאה במשקל ולבעיות בריאות כמו סוכרת ומחלות לב.

בנוסף, מזונות כמו סוכריות, סודה ומוצרי מאפה המכילים הרבה סוכרים, נוטים להיות נמוכים מאוד בחומרי המזון שגופכם זקוק להם כדי להישאר בריאים.

  • לפנות מקום לשומן בריא

בעוד ששומן הוא לעתים קרובות הדבר הראשון שיוסר מגופכם כשאתם מנסים להרזות, שומנים בריאים יכולים לעזור לכם להגיע ליעדי ההרזיה שלכם בצורה מהירה יותר.

למעשה, בעקבות דיאטת עתירת שומן העשירה במזונות כמו שמן זית, אבוקדו ואגוזים, הוכחה כמועילה לירידה במשקל במספר מחקרים.

  • ערכו ארוחת בוקר עשירה בחלבונים

הוכח כי הכללת מזון עשיר בחלבון כמו ביצים בארוחת הבוקר שלכם, מועילה לירידה במשקל. כל שעליכם לעשות הוא להחליף את קערת הדגנים היומית שלכם בחלבונים עשויים ביצים וירקות מוקפצים. זה יכול לעזור לכם להשיל כמה קילוגרמים. הגדלת צריכת החלבון בבוקר עשויה גם לעזור.