איזה סוג פילאטיס כדאי לתרגל

פילאטיס הוא סוג של פעילות גופנית שקיימת כבר מאות שנים. זוהי דרך מצוינת לשפר את הבריאות הכללית שלך, וניתן לעשות זאת עם או בלי ציוד.

תרגילי פילאטיס נועדו לשפר את היציבה, הגמישות והכוח שלך. הם מושלמים גם למי שרוצה לשמור על משקל תקין ולהימנע מפציעות.

תרגילי פילאטיס מועילים לא רק לבריאות גופנית אלא גם לבריאות נפשית. התרגול יכול לעזור לך להקל על מתח, חרדה ודיכאון.

איך הפילאטיס משפיעה על הגוף?

פילאטיס הוא תרגיל שנועד לפתח כוח, גמישות ושיווי משקל בגוף. זה גם עוזר לשפר את היציבה ולהפחית מתח.

תרגילי פילאטיס מתמקדים בעיקר בחיזוק השרירים ושיפור יכולתם לתפקד כראוי. ניתן לבצע את התרגילים במגוון דרכים עם או בלי ציוד.

המיקוד בחלקי גוף השונים

ישנם סוגים רבים ושונים של תרגילי פילאטיס שנועדו להתמקד בחלקי גוף או אזורים ספציפיים בגוף. אלו כוללים:

– ליבת פילאטיס: מחזק את שרירי הליבה

– פילאטיס גב: מחזק את שרירי הגב

– פילאטיס כתפיים: מחזק את שרירי הכתפיים

– פילאטיס רגליים: מחזק את שרירי הרגליים

למעשה, פילאטיס היא שיטת כושר הפועלת על עיקרון של הארכה וחיזוק השרירים, שיפור היציבה והגברת הגמישות. תרגילי פילאטיס נועדו להיות בטוחים עבור אנשים בכל הגילאים, המינים, הגדלים והיכולות.

מספר מחקרים הראו כי פילאטיס היה יעיל בסיוע לאנשים עם מצבי כאב כרוניים כגון פיברומיאלגיה או דלקת פרקים.

הכול על פילאטיס

פילאטיס הוא פעילות גופנית שקיימת כבר למעלה מ-100 שנה. זהו תרגיל שנועד לחזק את הגוף ולהיפטר מכאבי גב.

תרגילי פילאטיס מומלצים על ידי פיזיותרפיסטים, רופאים וכירופרקטים. יש להם הרבה יתרונות שניתן להשיג באמצעות התרגול הזה. היא מסייעת בכאבי גב, גמישות ואימוני כוח. 

לסיכום, לא משנה באיזה סוג פילאטיס תבחרו, העיקר שתתחילו משיעורי פילאטיס למתחילים.