איך מטפלים בקרע במיניסקוס?

קרע במניסקוס הוא מצב שבו המניסקוס, רצועה סיבית של רקמה המרפדת את מפרק הברך, נקרע. הקרע יכול להיגרם על ידי פציעה או על ידי ניוון של המניסקוס. על מנת לטפל במצב זה, הרופאים ממליצים בדרך כלל על מנוחה ועל טיפול בקרח למשך מספר ימים ולאחר מכן פיזיותרפיה. אם יש כאב או נפיחות מתמשכים, ייתכן שיהיה צורך בניתוח.

חשוב לבדוק את המצב באופן פרטני

קרע במיניסקוס הוא קרע במיניסקוס שנמצא בין עצם הירך לעצם השוק. זה יכול להיגרם מנפילה, פציעה מתפתלת או מכה ישירה בברך. קרע במניסקוס עשוי להיות מטופל במנוחה, קרח, דחיסה והגבהה של האזור הפגוע. הטיפול יהיה תלוי עד כמה חמורה הפציעה וכמה זמן עבר מאז קרתה.

הטיפול בקרע במניסקוס כולל מנוחה, קרח, דחיסה והגבהה של האזור הפגוע. קרע במניסקוס הוא מצב המתרחש כאשר המניסקוס, כרית דקה של רקמה המסייעת לספק יציבות למפרק הברך, נקרע. הטיפול בקרע במניסקוס תלוי בחומרת המצב. במקרה קל ניתן לטפל במנוחה וקרח בעוד שמקרים חמורים יותר עשויים לדרוש ניתוח.

תחזירו את הברך למצב בריא

קרעים במניסקוס עלולים לגרום לכאבים ונפיחות במפרק הברך וכן לקושי בתנועה או בריצה. קרעים במניסקוס הם פציעה נפוצה בברך, והם יכולים להיגרם ממגוון גורמים כמו טראומה ראשונית, שימוש יתר או מתח חוזר. קרעים במניסקוס הם פציעה שכיחה בברך. הם יכולים להיגרם ממגוון גורמים כמו טראומה ראשונית, שימוש יתר או מתח חוזר. התסמין השכיח ביותר הוא כאב בצד אחד או בשני הצדדים של הברך עם נפיחות ונוקשות במהלך הפעילות. ייתכן גם קרפיטציה (רעש פיצוח) כאשר המטופל מנסה ללכת.

המניסקוס ממוקם בין עצם הירך (עצם הירך) לבין עצם השוק (טיביה). הוא מורכב מ-3 עד 4 שכבות המספקות בלימת זעזועים לברכיים. למיניסקוס יש 2 קצוות: קצה אחד נצמד לעצם הירך והקצה השני נצמד לשוקך. עם הגיל, הוא הופך דק יותר ונוטה יותר לדמעות מכיוון שאין לו מספיק סחוס לתמיכה יותר. למידע נוסף ד"ר ליאור לבר

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גילוי הסודות של קניות בגריל גז: 5-8 תובנות פנימיות
כמבקר צנוע בחנות גריל גז, אתה עשוי להיות מפותה על ידי הארומה המפתה של סטייקים רוחשים או ההבטחה...
קרא עוד »
ספט 12, 2023
תובנות חיוניות: החשיבות של הומאופתיה ותזונה
בתחום הבריאות והרווחה האישית, הומאופתיה ותזונה עומדים כמרכיבים מרכזיים, אך היתרונות העמוקים שלהם...
קרא עוד »
דצמ 11, 2023
דיאטה ללא פחמימות – האם היא בטוחה ומבטיחה תוצאות
כדי לתפקד כראוי ולהיות בריאים אנחנו צריכים לאכול מכל אבות המזון, מה שאומר שעלינו לצרוך חלבונים,...
קרא עוד »
אוג 06, 2021