כלורלה וספירולינה – מה ההבדל בינהן?

כלורלה וספירולינה הם שני סוגים של אצות ששימשו במשך מאות שנים כמקור תזונה. שניהם עשירים בחלבון, ויטמינים, מינרלים וחומרים מזינים אחרים. עם זאת, ישנם כמה הבדלים ביניהם שהופכים אותם לייחודיים.

מהי כולרלה 

כלורלה היא אצה ירוקה חד-תאית הגדלה במים מתוקים ובעלת קליפה חיצונית קשה. הוא עשיר בכלורופיל ומכיל את כמות החלבון הגבוהה ביותר לגרם בהשוואה לכל מקור מזון צמחי אחר. בנוסף, הוא גם עשיר בחומצות שומן חיוניות כמו אומגה 3 ו-6 וכן ויטמינים A, B12, C ו-E. כלורלה היא אצה ירוקה חד-תאית המכילה רמות גבוהות של כלורופיל ומשמשת לרוב כתוסף להגברת רמות האנרגיה. 

מהי ספירולינה

ספירולינה היא אצה כחולה-ירוקה הגדלה בסביבות מים מלוחים או מים מליחים. הוא מכיל יותר קרוטנואידים מאשר כלורלה מה שהופך אותו למקור מצוין לנוגדי חמצון. בנוסף, לספירולינה יש גם רמות גבוהות יותר של ברזל מאשר כלורלה, מה שהופך אותה למועילה עבור אלה עם חוסר ברזל. 

מקובל לומר כי ספירולינה היא אצה עם תכולת חלבון גבוהה יותר מאשר כלורלה ומשמשת לעתים קרובות כמחזקת מערכת החיסון. שני סוגי האצות מציעים יתרונות בריאותיים רבים, אך חשוב להבין את ההבדלים ביניהם לפני קבלת החלטות לגבי איזו מהן להשתמש. להזמנת כולרלה וספירולינה באתר

לסיכום, כלורלה וספירולינה הם שניים מסוגי האצות הפופולריים ביותר, אשר שימשו במשך מאות שנים כמקור תזונה. שני סוגי האצות עשירים בויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות שיכולות לסייע בתמיכה בבריאות הכללית. עם זאת, ישנם כמה הבדלים עיקריים בין השניים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים באיזה מהם להשתמש. הם עשויים גם לעזור להפחית את רמות הכולסטרול, להוריד את לחץ הדם ולהגן מפני מחלות לב וכלי דם. בנוסף ליתרונות אלה, כלורלה וספירולינה נחשבות גם מועילות לבריאות העור ולירידה במשקל.

למידע נוסף https://livespirulina.co.il/

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כאבי כתף שלא עוברים? מתי יש חשד לקרע לברום?
כאבים בכתף יכולים להיות כואבים מאוד, הם מרגיזים ומפריעים מאוד לשגרת החיים השוטפת, עם התקדמות...
קרא עוד »
יונ 16, 2021
סופר פוד להורדה במשקל
הרעש שהחל בשנים האחרונות בעקבות גילוי סופר פוד -משמע מזונות על - הוא רעש חיובי, שכן סופר פוד מעולה...
קרא עוד »
מרץ 09, 2020
יתרונות וחסרונות של מולטיפוקל
כמו בכל דבר בחיים, גם למשקפי ועדשות מולטיפוקל, ישנם יתרונות וחסרונות שחשוב מאוד להכיר, רגע לפני שאתם...
קרא עוד »
מרץ 16, 2020