מה היתרונות של תה ירוק

תה ירוק הוא משקה פופולרי שמקורו בסין, שם הוא התגלה לראשונה. הוא עשוי מעלים של צמח הקמליה סיננסיס ובדרך כלל נרקח עם מים חמים ומוצף בהשריה במשך כמה דקות. תה ירוק משמש למטרות רפואיות בסין מאז שנת 600 לספירה. הוא שימש לטיפול במגוון מצבים בריאותיים כגון מחלות לב וכלי דם, סוכרת, כיבים ומחלות כבד. תה ירוק ידוע גם כבעל יתרונות בריאותיים רבים כמו ירידה במשקל, מניעת סרטן ושיפור תפקוד קוגניטיבי.

הכי פופולרי במזרח וגם נוגד חמצון חזק

תה ירוק הוא סוג של תה עתיק יומין. זהו אחד מסוגי התה הפופולריים ביותר בסין, יפן וקוריאה. במחקרים תה ירוק הוכח כבעל יתרונות בריאותיים רבים שניתן לייחס לנוגדי החמצון והפוליפנולים שלו. זה הוא סוג של תה שעשוי מעלים שעברו חמצון מינימלי. זהו משקה פופולרי ברחבי העולם בתפוצה הולכת וגדלה.

תה ירוק שימש כתרופה טבעית למחלות רבות כגון סרטן, מחלות לב וסוכרת. עם זאת, היתרונות הבריאותיים של תה ירוק עדיין נמצאים בוויכוח על ידי מדענים מסוימים. כיום תה ירוק הוכרז כבריא בזכות הפוטנציאל שלו להפחית את הסיכון לפתח סוגי סרטן מסוימים. בפרט, הוכח שיש לזה השפעה מגנה על הוושט מפני חומרים גורמי סרטן כמו עשן טבק ואלכוהול. מסייע גם במניעת מחלות לב וכלי דם על ידי הפחתת לחץ הדם ורמות הכולסטרול בגוף.

נוגדי החמצון שבתה ירוק עוזרים להגן מפני מחלות לב, אך זה לא הכל. תה ירוק מכיל גם קפאין שיכול לעזור לירידה במשקל על ידי דיכוי התיאבון. לסיכום, תה ירוק נמצא בשימוש ברפואה הסינית המסורתית במשך מאות שנים. הסינים הקדמונים האמינו שתכונותיו של תה ירוק יכולות לסייע במניעה וכן לטפל במגוון רחב של בעיות בריאותיות. אז מי אנחנו שנערער על כך. לבריאות!

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה ההבדל בין פחדים לחרדות?
הרבה פעמים נוטים להתבלבל בין פחד לחרדה. הם נוטים לייחס לפחד את המשמעות ואת התוכנות של חרדה, ולחרדה הם...
קרא עוד »
אפר 27, 2020
קניות מסין בזול – ביגוד ספורט לנשים
מאות אלפי ישראלים נוהגים לרכוש מוצרים סינים בזול, אחד האתרים הפופולאריים ביותר, הוא עלי אקספרס. אולם...
קרא עוד »
אוג 19, 2021
גמילה מקנאביס – האם גם אתם מכורים לצמח ש"אי אפשר" להתמכר אליו?
גמילה מקנאביס, כן, ישנם לא מעט אנשים שצריכים סיוע בגמילה מהסם הקל. יתרה מזאת, מכיוון שמדובר בסם "קל",...
קרא עוד »
אוג 19, 2021