במה שונה טיפול מגע מטיפול פסיכולוגי רגיל

טיפול מגע

האנושות היום הפכה להיות מודעת הרבה יותר מאשר בעבר. אם עד לפני שנים לא רבות  נמנעו אנשים מלגשת לטיפול פסיכולוגי או רגשי בגלל שכל מי שאכן עשה זאת מיד תויג כאדם בעייתי, הרי שהיום אנחנו עדים לכך כי בשיח החופשי בין אנשים עולים שמות של מטפלים כאשר אנשים מחליפים שמות של מטפלים מומלצים, של פסיכולוגים טובים ואין כל בושה בקבלת טיפול כזה.

כאן עולה הסוגייה של הבחירה בסוג הטיפול. יש כל כך הרבה אפשרויות היום וישנם תחומי התמחות רבים כל כך בעולם הטיפול עד שבהחלט קשה לבחור בטיפול הנכון והמתאים בהתאם לצרכים.

טיפול מגע בשילוב טיפול פסיכולוגי

מעניין לציין כי הטיפולים האלטרנטיביים אשר אלו למעשה לא קשורים כלל לעולם הטיפול הרגשי, כמו לדוגמא רפלקסולוגיה או שיאצו וכדומה, מגיעים לא פעם למחוזות אחרים כאשר המטופל מוצא את עצמו כאשר הוא נהנה מחוויה רגשית עמוקה או אפילו כמעט לטיפול פסיכולוגי. אנשים העוסקים בעולם הטיפול הקונבנציונאלי מעידים כי במהלך הטיפול הפיזי כביכול במטופל, הוא מתחיל לספר על עצמו, הוא מביע את עצמו, הוא מספר על בעיות שונות אשר מהן הוא סובל והטיפול עובר למישור אחר לחלוטין.

מטפלים בגוף ובנפש

כיום יודעים מטפלים רבים, אלו שהתחילו למעשה את הקריירה שלהם בכלל בטיפול במגע, כי עליהם לרכוש גם כלים מקצועיים לצורך טיפולים רגשיים ופסיכולוגיים. הטיפולים הללו הפכו להיות פופולאריים מאוד ומבוקשים בקרב רבים כאשר באופן כזה המטופל מצליח להגיע להישגים גבוהים פי כמה וכמה. הוא נהנה משילוב מושלם של עיסוי, של רפלקסולוגיה או כל טיפול מגע אחר יחד עם טיפול רגשי המשפיע על הנפש ומשחררת אותה ממצוקותיה.

פונים אל המטפל הנכון

חשוב לדעת כי כאשר רוצים לטפל בגוף או בנפש, אסור לעשות את זה בלי לבדוק ולברר היטב אל מי פונים. גם הגוף וגם הנפש שלנו יקרים מידי ומטפלים שלא מתמצאים באמת בתחום עלולים לגרום לנזקים לא פשוטים. הנזקים עשויים להיות כאלה שהם אינם ברי תיקון וחשוב למנוע אותם מראש.

קראו גם: פסיכולוג עבור מטופלים מהציבור הדתי

Blog Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מכשיר עיסוי לרגליים – אחרי יום עבודה קשוח
אחרי יום עבודה קשוח, אין כמו להגיע הביתה ולהניח את הרגליים בתוך מכשיר עיסוי לרגליים. הרגליים העייפות...
קרא עוד »
אפר 22, 2022
אלוורה הרבלייף
צמח האלוורה הוא סוג צמחים עסיסי מהסוג אלוורה. הוא גדל בשפע באקלים טרופי ושימש במשך מאות שנים כצמח...
קרא עוד »
אפר 27, 2022
המסת צלוליט – הדרכים המועילות ביותר
כ-90% מהנשים בכל רחבי העולם סובלות מבעיית צלוליט. ישנם מקרים רבים בהן נשים צעירים בעלות מבנה גוף רזה...
קרא עוד »
אוק 27, 2021